Vrijwilligers - Stichting Aandacht voor Elkaar

Ga naar de inhoud

Onze enthousiaste vrijwilligers, in de leeftijd van 18 jaar tot 80 plus, zijn mensen die graag de handen uit de mouwen steken voor de oudere medemens in de samenleving. Het gaat dan ook niet om de leeftijd, maar wel dat men het leuk en gezellig vindt met deze categorie mensen te kunnen en willen omgaan.
Belangrijk is dat elke vrijwilliger datgene doet waar hij of zij de meeste ervaring in heeft of bij welke activiteiten hun hart ligt.
Voor de uitvoering van elke activiteit zijn veel vrijwilligers nodig. Een aantal van hen vormt samen een werkgroep en bereiden de bezigheden tot in de puntjes voor.

Is er een activiteit bij die u aanspreekt, hebt u een geweldig goed idee voor een nieuwe “gezelligheid” of draagt u het geheel een warm hart toe omdat u het fijn vindt onze doelgroep te helpen. Dan zien wij u graag als nieuwe collega. Bedenk wel dat “vrijwillig niet vrijblijvend is”. Soms moet je wel van aanpakken weten!
Ook wanneer u mogelijk iemand kent die ook iets voor onze stichting zou kunnen en willen betekenen, geef dan even de gegevens door. Zie hiervoor de contactgegevens.