Financiën - Stichting Aandacht voor Elkaar

Ga naar de inhoud

Onze gasten betalen zelf voor elke activiteit waar ze aan deelnemen een kleine bijdrage, welke nodig is om de kosten te dekken. Ondanks het feit dat wij de kosten zo laag mogelijk proberen te houden moet er toch nog vaak wat geld bij. Wij doen dat graag, maar zijn daardoor wel afhankelijk van giften en donaties van particulieren en sponsoren.

Draagt u onze stichting een warm hart toe en wilt u ons een gift per bank overmaken? Ons bankrekeningnummer is: NL87 RABO 0348 3096 78

Vanaf de start van onze stichting zijn wij 100% afhankelijk van sponsoren. Tot op heden geven gemeentes nog geen financiële bijdrage. Wij zijn onze sponsoren dan ook bijzonder erkentelijk dat zij de stichting in de gelegenheid stellen haar activiteiten te kunnen blijven uitvoeren.

De stichting stelt zichzelf ten doel om meerdere activiteiten op zich te nemen en zal deze rubriek verder uitbreiden, e.e.a. zal op korte termijn verder worden ingevuld. Uiteraard is dit wel afhankelijk van financiële middelen. Uw bijdrage kan hierin het verschil maken!

De volgende sponsoren hebben onze stichting een warm hart toegedragen:

Mocht u als bedrijf de Stichting Aandacht voor Elkaar in uw sponsorpakket willen opnemen? Neem dan contact met ons op via de contactpagina. Elk bedrag is van harte welkom!

Ook zijn wij verguld met sponsoring in "natura", hierbij valt te denken aan entreekaarten voor evenementen, beschikbaar stellen van een busje voor personenvervoer, presentjes voor de bingo, beschikbaar stellen van een locatie etc. etc. Ook hiervoor kunt u contact met ons opnemen via de contactpagina.

Namens de stichting alvast heel veel dank voor uw bijdrage, in welke vorm ook.