Agenda - Stichting Aandacht voor Elkaar

Agenda van onze activiteiten:

Kerstmiddag zaterdag 16 december 2023
Heel graag nodigen we u uit voor de kerstmiddag op zaterdag 16 december aanstaande. We hebben het koor “de Woolder zingers” uitgenodigd. Deze middag zingen zij zowel kerstliederen als gezellige bekende liedjes. De kerstmiddag vindt plaats in het Marnixhoes, Marnixstraat 1 in Hengelo (ingang Lodewijkstraat). U bent hiervoor van harte uitgenodigd. De middag begint om 14:00 uur en eindigt om ± 16:30 uur, een half uur langer dan u van ons gewend bent. De zaal is vanaf 13.30 uur geopend. De kosten voor deze middag blijven, ook al duurt de middag een half uurtje langer, € 7.00. Graag contant betalen. U kunt zich voor 8 december opgeven bij Jeroen Vaanholt: 06-12120689

Omdat het de laatste activiteit van dit jaar is, gaan we er met elkaar een feestelijke middag van maken.

Vakantieweekenden naar Landgoed Hotel Ehzerwold in Almen 2024
Na de geweldige vakantieweekenden van april en september 2023 gaan we ook in 2024 twee geheel verzorgde vakantie weekenden voor 18 gasten organiseren. We gaan naar Landgoed Ehzerwold, dat ligt in het prachtige gebied tussen Zutphen en Lochem. De gasten worden vrijdagochtend tussen 09.00-10.00 uur thuis opgehaald en zondagmiddag tussen 16.00-17.00 uur weer thuisgebracht. Deze mini-vakantie is bedoeld voor gasten die wel zelfstandig wonen, maar door een beperking helaas niet meer zelfstandig op vakantie kunnen gaan. Onze 10 vrijwilligers, waaronder 1 gediplomeerd verpleegkundige, staan het hele weekend voor hen klaar om allen onvergetelijke dagen aan te bieden. Als stichting hebben wij een leuk programma in petto en natuurlijk gaan we heerlijk met elkaar eten en genieten van alle gezelligheid.
Kijk <<hier>> voor meer informatie

Zaterdag 10 februari 2024: Stamppotbuffet met Pubquiz

Zaterdag 13 april 2024: Accordeonvereniging Belzona met verloting

Zaterdag 8 juni 2024: Muziekmiddag

Zaterdag 12 oktober 2024: Bingo

Zaterdag 14 december2024: Kerstmiddag met koor

kijk in ons FOTOALBUM om een indruk te krijgen van de activiteiten.