Recreatieve activiteiten - Stichting Aandacht voor Elkaar

Recreatieve activiteiten
Praathuis te Borne
In 1993 werd gestart met Het Praathuis. Iedere woensdagochtend (ook tijdens de vakantieperiode) komen er gasten die het gezellig vinden om elkaar te ontmoeten en koffie te drinken. Inmiddels is er een vaste kern van dorpsgenoten die echte vriendschap met elkaar hebben opgebouwd en lief en leed met elkaar delen. Uiteraard zijn nieuwe deelnemers van harte welkom. Vrijwilligers zorgen voor koffie en, zonodig, hulp.

Woensdagmiddag 6 juli 2022 heeft een groep vrijwilligers, nauw betrokken bij het praathuis, een gezellige fietstocht afgelegd ten noordwesten van Borne.
Dit om elkaar weer eens in een andere hoedanigheid te spreken, naast de inzet voor de stichting.

De ca. 35 km. fietstocht werd onderbroken door een koffiebreak op een verrassende locatie in Almelo en afgesloten bij de Karmeliet in Zenderen.
Voor herhaling vatbaar met dank aan de bedenkers Ine en Ita.